Tuesday, June 7, 2011

Aku nak buat tapi aku tak buat lagi sebab aku sedang bersabar

Time exam ni lah aku nak tengok macam-macam cerita, nak buat macam-macam benda. Dugaan ni.. Aku tengah sabar ni. Focus exam dulu. Sabar ika sabar.

Lepas exam aku nak marathon tengok movie dan drama...

Antaranya:

(1)


Semua orang macam asyik sangat tengok cerita nora elena sekarang ni. Dengan mak aku pon sekali addicted dgn cerita ni.
Kata orang cerita ni sweet. Ok, lepas exam meh aku tgk sweet ke tak sweet cerite ni.
Aku dengar cerita ramai nak husband macam Seth tan (Aaron Aziz). Fine, meh kite lihat betapa sempurnanya hero Malaya ni dlm cerite ni lepas exam nanti...
Tungguuuuuuuuuuuuu~

(2)

Then, nak habiskan tengok cerita ni. HELL yeah! Habiskan selepas exam. Terus sambung season 2. Harus sabar berganda-ganda ika.

(3)




Owh. Kung Fu Panda ni cerita sampingan sambil lipat-lipat2 baju and kemas beg nak pegi Italy, nak pindah rumah and nak balik Malaysia nanti. Ini semua aktiviti lepas exam. Kene buat multi-task sbb masa sgt suntuk. Memandangkan Kung Fu Panda 1 pon aku tak tengok lagi, jadi sambil-sambil aku mengemas nanti meh laa aku habiskan semua sekali.

(4)


Ini pon antara movie yang patot sangat ditonton. Bradley Cooper kot. Harus lah tengok. Lepas tengok hangover 1 aritu aku rasa otak aku bersepah-sepah. Tak tahu sebabnya. Maybe sbb aksi-aksi dlm cerita ni sangat clumsy, miserable dan mendebarkan juga. Hangover part 1 carik orang hilang and last-last jumpa kat bumbung. Diorang jugak yg buat. Sengal. Hangover part 2 pon cari orang hilang jugak. hoho... Syiokk!! Confirm dah habis exam baru boleh tengok ni. Kang bersepah otak aku.

(5)

Siapa kata dah 22 tak boleh tengok katun. Aku kate boleh... haha...



Aku nak tengok 2 cerita di atas sampai habis. Stop separuh jalan kot gara-gara mahu menelaah pelajaran. *sangat laaa*



Then aku nak menunggu breaking dawn keluar di pawagam.



Tengok sampai keluar allignment entry. Punyer besor poster aku tampal dlm blog ni.

Toing ToinG! excited nak tengok Edward Cullen ni. heheh...

Ok... sambung baca buku.....



No comments:

Post a Comment