Wednesday, September 9, 2009

Ikrar

Masih igt rakan2 ikrar kite bersama??? Kering tekak hafal ikrar ni... masih igtkah anda???


Belajar adalah wajib
Kerja adalah sahabat
Patuh arahan
Janji mesti ikhlas
Berusaha dengan gigih
Berterima kasih pada guru dan semua
Saya seorang yang rajin
Saya seorang yang bertanggugjawab
Saya adalah terbaik
Saya bertindak dengan cara terbaik sahaja
Kejayaan saya untuk saya
Kejayaan saya untuk ibubapa saya
kejayaan saya untuk agama saya
Kejayaan saya untuk bangsa saya
Kejayaan saya untuk negara saya
Saya mesti berjaya (3x)
Betul tak ni??? Kalau ade yg salah tolong betulkan yea....^_~
Ikrar ni sebenarnye sgt membantu kalau nk muhasabah diri sendiri... letak gamba mak ayah kat sebelah.... Insyaallah kite takkan terpesong....
Aku agak runsing hendak pergi jauh tak lame lagi ni.... Moga2 kite same2 berada di jalan yg betul dan di redhai... Tolong tegur klu saya terpesong.... Kite sama2 beringat yea...
^_^

9 comments:

  1. really??? what line?? mari kite share....

    ReplyDelete
  2. ha'ah ekk?? mane ko dapat?? cam menarik jee ikrar ni..

    ReplyDelete
  3. haiyakk!!!!!!!! apek2 sumaa sudaa lupaa kaa??? ini ikrar kite baca time itu briefing maa.... aiyo!!

    ReplyDelete
  4. kenapa macam kurang satu ni??? tapi tak tahu yang mana??? atau aku yang salah???

    ReplyDelete
  5. aku pown rase kurang 1 ag... mende ape ekk??? sape boley bantu???

    ReplyDelete
  6. kau lupa "saya adalah terbaik". sebelum "saya bertindak dengan cara terbaik sahaja". penat ni cari balik buku nota hari tu.

    ReplyDelete
  7. aah laa....mekaseh!!!! hehe... skg gak aku edit....=D

    ReplyDelete