Thursday, October 1, 2009

PerasaaN~

*Sedih*
Bile mengenangkan esok aku akan meninggalkan mak, abah, adek2, nenek, cousin2 dan kawan2.
Bile mengenangkan jarak kali ini bkn macam phg ke ipoh.
Bile mengenangkan boley x aku balek next year. (NAK BALIK!!!)

*Nervous*
Next monday bermula laa kehidupan aku di Warwick Uni.
How my lecture, lecturers, neighbours will look like??
Nervous utk menjejakkan kaki di airport esok.
Nervous utk mula beljar semula. Otak daa lame beku. Duduk rumah setelah sekian lame. Grammar dah lintang pukang.... OMG!!!

*Takot*
Takot utk hidup di tmpt org.
Takot kene harrass... hihi... (about harrassment ni i got the info from my frenz)
Takot ade barang2 yang penting tertinggal. Hope sume daa bwk. Byk kali daa aku check luggage tu...


Kepada kawan2...
maafkan salah silap aku dan halalkan sume hutang2 kalau ade yg terlupe yea... hihi....

Kepada mak n abah...
Tita janji akan belajar rajin2.... Pesan mak n abah xkan tita lupe.... lerb u both!!! mmmuackk!!

Kepada angah si gemokk , mira, n aiman...
Sile jadi rajen sket ea... Aiman jgn liat buat kerja sekolah, Balek sekolah jgn buat2 lupe pergi kelas fardhu ain yea.... Mira jgn malas. PMR is around the corner... ALL DA BESH!!!
Si gemokk, jangang makang ikang jek. Blajo tuh....

Kepada my b...
I owez rememba da promise we made. Now n Forever.....=)

Doakan Kejayaan kite bersame!!!

LErb u ALL!!!
^_^

3 comments: