Wednesday, August 26, 2009

LOve ouR PaRents

Our parents is our responsibility.... So tak kire laa dalam apa jua keadaan kene laa visit parents especially time bln2 ramadhan ni.... Our parents confirm happy if anak2 balik rumah and dapat berbuka together-gether ngan ank2....

iskkk~ Apsal tetibe ckp pasal ni???? of course laa ade sbb... Cite nye camni... hati ini sayu dan kasihan melihat nenek yg berdekatan rumah ini duduk je dekat rumah... Nak berjalan xlarat... ank2 mane???? tolong laa balik... kesian kat mak awk ni.... Tinggal sorang2 je dan hanya ditemani bibit.... Even ade bibit tp xsame dengan kehadiran seorang ank yg dtg melawat dan menemani nyer ok.... huhu... Sedey tgk keadaan mcm ni... Anak2 nenek ni pon satu.... Tade otak ke???!! haa.. mule laa mulut ni nk kuar word sial2 jek... takkan laa xkesian tgk mak awk sorang2 macam tu.... huargh!!! nak nangis rase....

Tadi time anta lauk kat rumah nenek... sedey sgt.... Terbayang nnt die berbuka ngan bibit jek... pastu smyg sorang2... nak g masjid pown xboley... wuwu... Esok aku bertekad nak ajak mak n abah berbuka kat umah die.... mak on jek... hihi... ni yg besh ni... esok aku ngan mak akan masak siap2 kat rumah... then angkut sume lauk pauk pegi umah die.... kite berbuka same2 ea nek....

huhu... aku takkan buat mcm tu kat parents aku... ni janji aku pd mak n abah... wuteva comes in future i LOVE my parents and my family very much..... mmuackkk!!!

4 comments:

  1. hmm..xinsap2 lagi yek mereka 2..xpe2...suh fam ko sabar...anak yg dekat ngn die 2la yg die igt yg die syg yg die redha..syurga bwh tapak kaki ibu..naseb bek ade korang duk dkt ngn umah die kn..

    ReplyDelete