Saturday, April 30, 2011

Ika gadis 22

Hari ini aku sudah berumur 22 tahun sehari... Tua daa kome ni...

Sudah bertambah lagi nombor pada usia aku
Bertambah jua tanggungjawabku
Menjadikan aku lebih matang
dek ujian yang mendatang
bla bla bla...

Ni aku paraphrase je msg yg adek aku anta. Terkezott...

Aku tak expect langsung budak muka macam ni gayanye anta msg camtu kat aku. hahaha... My sweet bro.... ur sis lap yaa! *muntah hijau*

29 April....

The birdie girl dapat kek... yeay!

Ini Lala (storynye kat sini) buat cheesecake utk ika the birdie girl...


Then petang-petang sket. Kami memulakan aktiviti riadah di taman indah....

Aktiviti riadah gadis-gadis 30 Regent Street. Kalau tak main Frisbee, kami main rounders. Tak pon kami main Harry Potter (ni game baru ni)..

Tapi petang semalam kami pegi beriadah dengan menyanyi dan bergitar...

Present to you.... THE SARIs!!!!!! *bunyi drum*
Ape birdie girl buat? Jangan ditanye. Aku dah cakap bergitar...


Kami beriadah dengan makanan....

Seperti biasa. Ini semua hasil nukilan chef Hannah Najah. Nasi briyani dgn ayam masak merah + cekodok ikan bilis sebagai starter... Mabelesss!!!



Kami beriadah sambil berphotoshoot...

Gojesssss tak housemate i ???? hohohossss


29 April jugak, birdie girl dapat.....

PRESENT & CARDS!!!!

Acknowledgement:

Cards yang birdie girl receive from friends....
Card groovy chick tu Lala kasik kat birdie girl,
Card yg ade gamba muke kucing miang tu dari Mekk (story kawan veteren i kat sini),
Card yg ade gamba 3 ekor kucing tu birdie girl dapat from Fini & Yana
and
Card shaped like heart, birdie girl dapat from Prince charming Ariff Yasir

Novel utk birdie girl from Mekk.

Eye shadow, mascara, lip gloss & sun cream (not in picture) = presents from Prince Ariff Yasir.


Lagi................

Birdie Girl dapat scarf yang tersangat gojessss from Mekk....


Rumusannya:

Birdie girl sangat happy pada 29 April...

Alhamdulillah... Terima Kasih Ya Allah.

Thanks to all yang telah meng'happy'kan birdie girl di hari jadinya...


(^_^)v

1 comment: