Thursday, July 28, 2011

Aku mengikuti arus semasa

Tahap populariti Kpop semakin meningkat. Itu kenyataan dan itu adalah perkara pertama aku discover apabila aku menonton TV sesampainya di rumah dari airport.

Astro hitz contonya dah ada 1 slot utk MV for K-pop okkk... Aku tak kata aku tak suka. Aku layan jugak kalau kena tang lagu yang best jugak di dengar.

Lagi...... dah ada pulak dahhhh!!


Tak boleh blah okkk....

Ramai jugak orang nak jadi artis korea rupanya. Contestants pon not bad... Talented jugak. Aku suka tengok contestants yang perform sekali dgn dance yg perfffffff boley laa tahann.. boleh laa tepuk tgn tanpa harus buat muka...
boleh tahan jugak diorang ni ekk... Boleh boleh! Keep it up guys!

Lantak ko lah...

Then, pergi laa melawat sekolah-sekolah menengah ni. Aku usha aje budak2 ni... Yang cina rambut tak boleh blah. Tak kira laki ke perempuan sama aje...

Girls sibuk nak buat hairstyle macam dara 2NE1.... Sanggul rambut tinggi2... perfff!!! budak-budak ni...



Boys nak buat hairtsyle macam big bang pulak dah...

not bad kan...

memang lah!!

Cuma aku tak penah jumpa lagi yang macam ni kat sekolah tersebut...



Mana pergi peraturan sekolah sekarang ni? Ke budak2 ni yang tak reti bahasa?

Aku rasa budak2 ni tak reti bahasa.

Takkan peraturan sekolah berubah kot. Macam mustahil je.
Malaysia kan suka sangat sibuk benda yang kecik2 ni. Rambut? Pakaian? Tak boleh pakai jeans? bla bla bla.... Normal laa tu...


Kalau dekat institusi pendidikan tak habis2 pasal isu pemakaian. I've to admit, memang laa penting jaga etika pemakaian. Tapi asyik bising pasal isu pakaian je, benda lain yg lebih penting taknak pulak ko bising kann.. Boring!!!

Dah melalut.....

Chiow bella!

No comments:

Post a Comment